Saturday, August 20, 2011

Phytolacca Americanna & R79

ANDA MEMPUNYAI CABARAN

MENURUNKAN

BERAT BADAN….

INGIN NAMPAK LANSING DAN RAMPING…..
TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN…
SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN
BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU….
PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA
USAH BIMBANG, KAMI AKAN MEMBANTU ANDA

Salam
Mengurus dan mengurangkan berat badan untuk tampil berkeyakinan adalah satu usaha yang terpuji disamping menjaga kesihatan diri. Telah puas mencuba pelbagai produk tetapi usaha tersebut bersifat sementara dan tidak berjaya.
Kadangkala pelbagai masalah timbul disebabkan kesan sampingan pengambilan produk tersebut. Sebagai pengguna kita harus bijak memilih.Pilih produk yang bebas kesan sampingan seperti phytolacca yang dirumuskan daripada  homeopathy yang sudah terbukti tanpa kesan sampingan.
Apa yang hendak dibimbangkan lagi kerana produk ini bebas kesan sampingan serta berkesan menurunkan berat badan secara konsisten. Gabungan bersama R79 dapat menjaga kesihatan jantung,darah dan menurunkan paras kolesterol secara semulajadi.
Kandungan yang sudah terbukti secara klinikal akan menjadikan impian anda suatu kenyataan. Slim and Slender bukan sahaja satu impian tetapi akan menjadi suatu kenyataan.

Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.


Ubah penampilan anda daripada begini


menjadi begini

atau

Phytolacca Americana 3 in 1 adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca Americana ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.

Gabungan penggunaan phytolaca americana dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.
R79 berfungsi untuk memecahkan lemak tepu bagi mereka yang sukar menurunkan berat badan. Selain daripada itu R79 berfungsi mengawal kadar kolesterol didalam darah dan mengawal tekanan darah. Bagi mereka yang sudah puas makan pelbagai produk kurus tetapi sukar juga lemak-lemak tepu nak turun.Pengambilan R79 akan mampu memecah lemak-lemak tepu yang terkumpul. R79 diformulasi dengan gabungan allium satium dan beberapa jenis herba yang selamat yang diproses dengan kaedah Homeopathy. R79 juga mencegah kita daripada penyakit jantung. Penggunaaannya bersama Phytolacca Americana akan menghasilkan kesan maksimum. R79 bertindak secara semulajadi membuang lemak tepu daripada saluran berpeluhan dan najis.Pengambilannya tidak akan menyebabkan cirit-birit atau perut memulas dan sebagainya.

R79 juga digunakan untuk merawat masaalah tekanan darah tinggi, untuk peredaran darah dan kolesterol dalam darah, masaalah jantung yang lemah dan kesumbatan kolesterol dalam jantung, resah gelisah dan perasaan was-was, pelupa, merawat pesakit stroke dan vertigo.

HARGA

PHYTOLACA AMERICANA = RM100
R79 = RM80

SET PHYTOLACA AMERICANA + R79= RM150 (set 15 hari)

Set 30 hari = RM250




MUNGKIN ANDA MERAGUI DAN TERAGAK-AGAK UNTUK MENGELUARKAN
RM150
BAYANGKAN TUBUH ANDA SEPERTI INI


SUDAH PASTI ANDA SEMAKIN BERSEMANGAT SETIAP HARI…
RAKAN-RAKAN ANDA MEMUJI ANDA….
ANDA TIDAK LAGI MERASA RENDAH DIRI..
ANDA DAPAT PAKAI APAJUA JENIS PAKAIAN YANG ANDA IDAMKAN
TIADA LAGI KESEDIHAN DALAM HIDUP ANDA
ANDA MAKIN KONFIDEN DENGAN PENAMPILAN DIRI ANDA
HIDUP MAKIN CERIA….

YANG PALING PENTING ADALAH KESIHATAN ANDA
KESIHATAN TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT

BERTINDAK SEGERA…….!!!!!!!!!!

TIADA APA YANG MUSTAHIL DALAM HIDUP INI…